Tuesday, 25 November 2014

we are here :)

Assalamualaikum..

hye kawan.. meh nak nasihatkan sikit.. dan nak bagi tips sikit.. ecececee.. walaupon aku ni x pernah rasa pengalaman cam tu.. aku tetap nak bagi tips.. MOVE ON!! plis move on.. memang la susah.. tapi kan kami sebagai kawan anda sentiasa ada di sisi anda.  jangan mengenang benda yang dah lepas.. kan aku pernah tweet.. manusia semakin hilang nilai kemanusiaan.. bila mana kawan boleh tikam kawan sendiri.. kejam... luka luaran memang boleh nampak.. tapi luka dalaman susah.. aku paham kau..kau pon kena faham manusia.. manusia memang kejam. that's why kau kena move on.. lupakan manusia tak guna camtu.. wat membazir masa kau.. tenaga kau.. dan memenatkan mental kau je nak fikir sal manusia tak bernilai tu.. you are precious beb.. stop see that person.. stop thinking about that person.. and stop everything related to that person.. move on.. kami kan ada. :) tak mati kalau tak de "BS" tu kan... :) yeah.. good luck bebeh..

“You must make a decision that you are going to move on. It wont happen automatically. You will have to rise up and say, ‘I don’t care how hard this is, I don’t care how disappointed I am, I’m not going to let this get the best of me. I’m moving on with my life.” 


“Even though you may want to move forward in your life, you may have one foot on the brakes. In order to be free, we must learn how to let go. Release the hurt. Release the fear. Refuse to entertain your old pain. The energy it takes to hang onto the past is holding you back from a new life. What is it you would let go of today?” 




No comments:

Post a Comment

comment